02.05.2016

XIX-wieczne powitanie wiosny


Po dość długiej przerwie chciałabym zaprosić Was do obejrzenia zdjęć z nowej sesji zdjęciowej, do której zaprosiła mnie niezwykle utalentowana Monika Kozień. Sesja ta miała być prawdziwym hołdem złożonym budzącej się do życia naturze! Miało być iddylicznie, bukolicznie i bardzo sielankowo - o taki nastrój zresztą nietrudno, kiedy na miejsce sesji wybiera się wspaniałe pola rzepaku i kwitnący sad! Na potrzeby takich zdjęć nie mogłam wybrać innej sukni niż tej, którą przeszło dwa lata temu uszyła mi wspaniała Ela, inspirowanej modą lat 40-tych XIX wieku. Z nieskrywaną przyjemnością powróciłam do tamtej dekady - mam nadzieję, że  będę do niej wracać coraz częściej! 










Pozowanie wśród tych wszystkich pięknych kwiatów było dla mnie prawdziwą przyjemnością i jestem bardzo wdzięczna Monice za zaproszenie do zdjęć. Mam nadzieję, że Wam się one spodobały - koniecznie dajcie znać w komentarzach! 

Pozdrawiam, 
Gabrielle 

18 komentarzy:

  1. Śliczne są! Szczególnie te z tulipanami :) I nie mogę uwierzyć, że to już dwa lata, odkąd masz tę suknię! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na szczęście ciągle bardzo dobrze się trzyma, no może z wyjątkiem tego, że zrobiła się trochę za luźna :D

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia. Część z nich wygląda jak obrazy na płótnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się spodobały! :)

      Usuń
  3. Najbardziej podoba mi się ostatnie, rzeczywiście przypomina obraz,
    a tak w ogóle, przypominasz młodą Marię Callas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Nawet nie wiem, jak wyglądała młoda Maria Callas, muszę to sprawdzić! :)

      Usuń
    2. oczywiście po tym, jak się odchudziła! :)

      Usuń
  4. Kurka wodna. Przepiękna sesja i przepiękna suknia. Oniemiałam z wrażenia.

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapiera dech; sesja - marzenie, a Ty zjawisko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię jak ktoś nawiązuje stylem do dawnych lat :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 5 i 7 zdjęcie mi się najbardziej podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dobrze, że mogę podejrzeć Twoje śliczne zdjęcia na Instagramie i Fb :) Piękna Pani Wiosna, aż mi się zachciało wiosny z powrotem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Jeśli masz do mnie jakieś pytanie, proszę, pozostaw je pod bieżącym wpisem (dzięki temu szybciej uda mi się na nie odpowiedzieć), albo wyślij mi wiadomość mailową: mgjot1@gmail.com.

Copyright © 2014 Modna Historia , Blogger