12.04.2014

Przeminęło z wiatrem, przeminęło z deszczem, przeminęło z czasem...

Dziś chciałabym zaprezentować Wam efekty niezwykłej sesji, w której miałam przyjemność uczestniczyć kilka dni temu. Sesji inspirowanej takimi postaciami jak Sissi, cesarzowa Eugenia i Scarlett O'Hara z Przeminęło z wiatrem. W niepozornym miejscu i niesprzyjającym czasie udało nam się przenieść na chwilę prosto do lat 50 XIX wieku. A teraz chciałabym zaprosić do nich także i Was! 



Organizatorką całej sesji była Azime - wizażystka o niczym nieskrępowanej wyobraźni i ogromnym talencie. Na potrzeby zdjęć stworzyła dwa makijaże - pierwszy, bardzo artystyczny, inspirowany był jedną z największych pasji ludzi z XIX wieku - grą w karty. Drugi, klasyczny, miał być już tylko tłem dla sukni. Ale za to jakim tłem! 




Fryzurę inspirowaną latami 50/60 XIX wieku wykonała Aganova - doskonała fryzjerka i genialna artystka. Chyba nie ma dla niej fryzur niemożliwych - równie swobodnie czuje się w rokoku, jak w epoce II cesarstwa. Przyznam szczerze, że niesamowicie chciałabym obejrzeć także inne epokowe fryzury w jej wykonaniu!




Autorem zdjęć jest natomiast niezwykle kreatywny Tomek Batko z iStudio. Chociaż na co dzień zajmuje się on fotografowaniem raczej rozebranych modelek, dla naszej sesji postanowił zrobić wyjątek. O jego talencie chyba najlepiej świadczy fakt, że mimo niesprzyjających warunków atmosferycznych na sesji, zdjęcia wyglądają tak, jakby zostały zrobione przy pięknej pogodzie. 




Główną bohaterką tej sesji była jednak suknia, którą mogłam założyć dzięki uprzejmości jej autorki - Eli Nycz. Wielkość jej spódnicy i ilość zdobień robią naprawdę oszałamiające wrażenie! Była to pierwsza suknia na krynolinie, którą miałam przyjemność mieć na sobie, lecz chociaż chyba najlepiej czuję się w klimatach XVIII-wiecznych, to i tak ściągałam ją później z nieskrywanym żalem.  



To była wspaniała sesja i nie ukrywam, że jestem zachwycona jej efektami. A Wam, jak się one podobają? 

Pozdrawiam, 
Gabrielle 

57 komentarzy:

  1. Zachwycasz kochana. :) Piękna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takiej sesji. Pięknie wyszłaś na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Też bardzo się cieszę, że mogłam ją mieć! :)

      Usuń
  3. Suknie jest niesamowita i ma przepiękny kolor :) Domyślam się jak bardzo nie chciałaś się z nią rozstawać, też byłoby mi ciężko. Fryzura makijaże idealne dopełnienie całości. Cudowna sesja, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba! :) Zdecydowanie! Osobiście mam tak, że jak chociaż na chwilę założę suknię historyczną, to potem trudno jest mi się na powrót przekonać do współczesnych ubrań :)

      Usuń
    2. Nie wiem, czy mój komputer aż tak przekłamuje kolory, ale ta suknia "w realu" ma zupełnie inny kolor O_o ona jest przecież miętowa, nie taka niebieska. Ale od razu rozpoznałam, że to suknia Eli. Fajna sesja i zgadzam się, że wygląda jakby pogoda była idealna :)

      Usuń
    3. Cieszę się, że Ci się podoba! Ach, no bo ten kolor na zdjęciach faktycznie jest trochę bardziej intensywny :)

      Usuń
  4. Ach, jak Ty cudownie wyglądasz! Suknię poznałam, jeszcze zanim przeczytałam czyjego jest autorstwa :) Ma przepiękny kolor, na zdjęciach z teatru wypadła dużo bardziej pastelowo. Ale najbardziej podoba mi się Twoja fryzura i włosy - są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, pozostaje teraz pytanie, który kolor jest tym rzeczywistym :D Dziękuję, bardzo się cieszę, że Ci się podobają! :)

      Usuń
  5. Wyglądasz oszałamiająco! Przepiękna suknia, idealna fryzura, cudny plener - czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, droga Vintage Cat! :)

      Usuń
  6. Zachwycająca sesja!!! W karcianym makijażu wyglądasz jak zupełnie inna osoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Haha, też czułam się trochę nieswojo, patrząc w lustro :D

      Usuń
  7. Cudownie, cudownie, cudownie ci w tej fryzurze! :O Suknie widziałam już na żywo, wiec nie będę sie rozpisywać. Zdradzisz, co to za piękne miejsce? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, Eleonoro! Przyznam szczerze, że sama nie spodziewałam się, że fryzura inspirowana tą epoką może być chociaż odrobinę twarzowa - te znane mi z obrazów ulizane włosy są straszne :D To pałac Mieroszewskich w Będzinie, całkiem miłe miejsce :)

      Usuń
    2. Jest naprawdę wspaniała, brawa dla fryzjerki! :) Dzięki, muszę sobie wygooglać i zabrać tam kiedyś rodzinę na wycieczkę ;)

      Usuń
    3. Dziękuję w jej imieniu! :) Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz! :)

      Usuń
    4. Ups, nie ma to jak komentarz z konta YouTubowego -_- Ale widzę, że cię nie zmylił :P

      Usuń
    5. No co Ty, przecież Eleonora Amalia i Czekolada brzmią niemal synonimicznie :P Swoją drogą nie wiem, jak wygląda pałacyk w środku, tam jest teraz muzeum Zagłębia, więc pewnie nie ma zbyt historycznie :(

      Usuń
  8. PRZEPIĘKNE wszystko. I suknia, i fryzura, i Ty w tym wszystkim. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, Dorfi! Cieszę się, że sesja Ci się spodobała! :)

      Usuń
  9. Przepięknie Ci w tej sukni! Z taką figurą mogłabyś być zawodową modelką :) W dodatku cudnie Ci też w tej fryzurze, bardzo podkreśla Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana! Bardzo się ucieszyłam, bo okazało się, że ja i siostra Eli mamy naprawdę identyczne wymiary, więc suknia leżała niemal idealnie :D

      Usuń
  10. świetna sesja, fotogeniczność to dar :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Karciany makijaż jest naprawdę intrygujący i znaleźliście naprawdę ładną miejscówkę na te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Twoja suknia jest naprawdę bardzo fotogeniczna! :D To Azime ją znalazła - i okazuje się, że na szczęście nie trzeba jeździć aż do Pszczyny, żeby mieć namiastkę historycznych klimatów :)

      Usuń
  12. Gabrielle, wyglądasz niesmowicie! Jestem absolutnie zachwycona fryzurą (bo suknię Eli miałam okazję komplementować na żywo:D). Chyba będę musiała wybrać się na wycieczkę do Będzinia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Powiem szczerze, że też jestem nią zachwycona - Aganova to prawdziwa czarodziejka! :) Nie wiem, czy się nie zawiedziesz - ten park jest tak naprawdę dość mały i z dwóch stron otoczony mało estetycznymi budynkami :/ Ale sam pałacyk jest bardzo ładny :)

      Usuń
  13. Ale wychwaliłaś całą ekipę :D Czujemy się zaszczyceni ;)
    Ale Ty też odegrałaś niemałą rolę, ale to już u mnie poczytasz zachwyty :D Niedługo dodam notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a jak mogłabym tego nie zrobić? Przecież wszystko było wspaniale :) Ojacie, to i mi się dostanie jakieś miłe słowo? Nie mogę się doczekać! :D

      Usuń
  14. Wspaniała sesja. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. What a beautiful dress, I like the card face painting, too!

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy! Przyznam szczerze, że i mnie to właśnie to podoba się najbardziej :)

      Usuń
  17. Przepiękna sesja i ten karciany makijaż! Cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są przepiękne. Makijaż, fryzura i suknia pięknie ze sobą współgrają. Wyglądasz jak przeniesiona w czasie, brawa dla całej ekipy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają! :)

      Usuń
  19. Nic odkrywczego to nie będzie jak napiszę, ze wyglądasz pięknie a zdjęcia są fantastyczne, bo wszyscy tak piszą, ale skoro tak jest, to co innego można napisać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh my goodness...your dress is so fabulous! The color and trim are beautiful! I also love the card makeup! So very well done!!

    Blessings!
    Gina

    OdpowiedzUsuń
  21. Sesja niezwykle piękna i z klimatem. Każdy, kto brał w niej udział wykonał kawał dobrej roboty. Pomysł na temat przewodni świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, cieszę się, że Ci się podoba! :)

      Usuń
  22. Piękne zdjęcia i suknia. Wspaniale wyglądasz. Tylko pozazdrościć zdjęć w takiej scenerii.

    OdpowiedzUsuń
  23. jej sesja jak z bajki! piękne zdjęcia..:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczne zdjęcia :) cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bajkowo po prostu i tyle Ci powiem. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. I would like to award you the Liebster Award! You are a wonderful inspiration! For more information, look here:
    http://beauty4ashes7.blogspot.com/2014/06/liebster-award.html
    Blessings!
    Gina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Jeśli masz do mnie jakieś pytanie, proszę, pozostaw je pod bieżącym wpisem (dzięki temu szybciej uda mi się na nie odpowiedzieć), albo wyślij mi wiadomość mailową: mgjot1@gmail.com.

Copyright © 2014 Modna Historia , Blogger