23.10.2013

I want candy!

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam zdjęcia z niesamowitej sesji zdjęciowej, do której zaprosiła mnie Azime, a która upłynęła pod imieniem Marii Antoniny (tej, którą wykreowała w swym filmie Sofia Coppola). Kiedy zobaczyłam zdjęcia, od razu przyszła mi na myśl jedna z najlepszych piosenek z tego filmu: I want candy. 


Fryzura wykonana została przez Agnieszkę Żelazko, która choć jest zawodową fryzjerką, pierwszy raz miała do czynienia z fryzurą w XVIII-wiecznym stylu. Do jej wykonania użyła kilku poduszek, sztuczne róże i mnóstwo piór. Przyznam szczerze, że efekty zdecydowanie przerosły moje oczekiwania! 



Makijaż został wykonany przez wspaniałą Azime, która ani myślała o tym, żeby cokolwiek rekonstruować: stworzyła prawdziwą wariację na temat rokoka i wszystkiego, co się z nim kojarzy. Moje serce podbił zwłaszcza makijaż oczu z ultradługimi (choć niekoniecznie moimi) rzęsami. 



Zdjęcia wykonane zostały przez Danutę Chmielewską, prawdziwą profesjonalistką, której zdjęcia to czysta poezja. Myślę, że gdyby XVIII-wieczne damy mogły pozować do zdjęć zamiast do portretów, na swojego fotografa powinny wybrać właśnie Danę. 



I na koniec opowiem Wam jeszcze o sukni. Jej autorem jest oczywiście Jarosław Dziwota, a jej pierwowzorem jest to cudo z Marii Antoniny. Ale przyznam szczerze, że gdyby ktoś zaproponował mi zamianę jej na oryginał, chybabym go wyśmiała. 


Ach, i zapomniałabym o najważniejszej! Przez cały czas trwania sesji towarzyszyła nam 
Tosia, kicia Azime. Myślę, że Tosia bardzo dobrze odnalazłaby się w buduarze XVIII-wiecznej damy, zwłaszcza wśród tych długich, strusich piór. 


Przyznam szczerze, że jestem zachwycona sesją i już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła pochwalić się Wam zdjęciami z następnej. A Wam, jak się ona spodobała?

Pozdrawiam, 
Gabrielle 

74 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! Oprócz sukni, najbardziej zachwyciła mnie fryzura :) Całość prezentuje się z iście wersalskim szykiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Też jestem zakochana w tej fryzurze, myślę, że Agnieszka doskonale odnalazła się w tym klimacie :)

      Usuń
  2. Ta fryzura!!!! Jest pięknie zrobiona i niesamowicie Ci w niej do twarzy :) Całość wyszła bardzo rokokowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod rażeniem Waszego wkładu pracy przede wszystkim, estetyka świetna, piękne pastele, wszystko współgra. Bajka. Podziwiam Twoją pasję i konsekwencję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! O tak, robienie takich makijażu i fryzury jest rzeczywiście bardzo czasochłonne, ale myślę, że efekty są tego warte :)

      Usuń
    2. Efekt zdecydowanie super. Swoją drogą to ciekawy ten Barok :-)

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba! Ale barok to raczej nie jest, raczej rokoko albo oświecenie :)

      Usuń
  4. Zgadzam się z Tobą. Fotograf zrobił wspaniałe zdjęcia. A ty wyglądasz jakbyś naprawdę żyła w XVIII wieku. Fryzura jest zachwycająca tak jak makijaż i suknia. Tło nadaje świetny klimat.
    Muszę przyznać, że zakochałam się w czarno-białym zdjęciu. Ma w sobie to coś. Chociaż może to sprawka tych właśnie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazo, dziękuję! Bardzo się cieszę, że zdjęcia Ci się spodobały!
      Haha, myślę, że czarno-białe zdjęcia po prostu mają to do siebie, że zawsze są po prostu niezwykłe :)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia! Makijaż chociaż nie z XVIII wieku robi wieeelkie wrażenie w połączeniu z tą suknią! Jestem zachwycona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chociaż nie jest on rekonstrukcją, to myślę, że gdyby XVIII-wieczne panie miały takie kosmetyki, bardzo chętnie by się tak pomalowały! W końcu chyba lubiły taki efekt "lalki z porcelany" :)

      Usuń
  6. Wczoraj nie wiedziałam co napisać w komentarzu, bo w koncepcji i wykonaniu tej sesji podoba mi się chyba wszystko - fryzura, makijaż, suknia, tło, kot i oczywiście ty! <3 Zachwycam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, Eleonoro, dziękuję! Nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę, że zdjęcia Ci się podobają! :)

      Usuń
  7. Wyglądasz przepięknie- po prostu idealnie wpasowałaś się w ducha epoki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! To dla mnie naprawdę bardzo duży komplement :)

      Usuń
  8. Jestem zachwycona wszystkim!: fryzura, makijaż, sukienka, zdjęcia... FANTASTYCZNIE!!! Brawa dla Was Dziewczyny! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo w imieniu swoim i wspaniałych dziewczyn! :)

      Usuń
    2. I oczywiście dla Krawca olbrzymie brawa! :DDD

      Usuń
    3. Haha, dziękuję w jego imieniu! :)

      Usuń
  9. Dziewczyno, ależ Ty się wspaniale prezentujesz, cała stylizacja wygląda wystrzałowo:) Cały zespół pracujący nad tymi zdjęciami wykonał swoje zadanie doskonale. Rokoko w nowoczesnym wydaniu z nutką lat 80, super efekt:) Pozdrawiam i czkam na więcej:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, dziękuję Ci bardzo! Strasznie miło jest coś takiego przeczytać :) A Twoje spostrzeżenie na temat lat 80 jest tak trafne, że aż się dziwię, dlaczego go wcześniej nie zauważyłam! :D

      Usuń
    2. Nie ma za co, sama prawda:) A mi właśnie od razu przyszło to do głowy, głównie przez makijaż, różowe pasma na włosach, kolorystykę i... ogólne wrażenie:) Stylistyka jest ciekawym flirtem między tymi dwiema różnymi epokami:)

      Usuń
    3. Ale fajnie, że dostrzegłaś coś takiego! Ale fakt faktem, że to, jak wyobrażamy sobie rokoko, ma chyba bardzo dużo wspólnego ze stylistyką lat 80 :)

      Usuń
  10. Wow! Jestem pod ogromnym wrażeniem! I cholernie Ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Bardzo się cieszę, że zdjęcia Ci się spodobały :)

      Usuń
  11. Jaka Ty piękna!
    Cała stylizacja, zdjęcia i oczywiście Ty są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to miłe! Dziękuję Ci bardzo za taki cudowny komplement! :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że Ci się spodobały :)

      Usuń
  13. Wow! Zdjęcie trzecie od końca mnie naprawdę zachwyciło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Przyznam szczerze, że to też jest jedno z moich ulubionych :)

      Usuń
  14. Prześliczne i jaki makijaż piękny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeeeeeeju normalnie nie mogę wyjść z zachwytu. Cudowna sesja! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jaaaaa, widzę, że jeszcze są nowsze zdjecia!!!! Zaraz zrobię u mnie aktualizację! Nawet nie wiedziałam, że wykorzystałyście napis nad moim łóżkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Dana właśnie przed chwilą nam wysłała! Są niesamowite :)

      Usuń
    2. O tak :D Mogłabym się w nie wpatrywać godzinami!

      Usuń
    3. Już się nie mogę doczekać, kiedy to powtórzymy! :)

      Usuń
  17. No cóż mogę powiedzieć... RE-WE-LA-CJA! Brawo dziewczyny za pasję, kreatywność i perfekcję w każdym elemencie! Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu swoim i dziewczyn! Cieszę się, że zdjęcia Ci się spodobały :)

      Usuń
  18. Jesteś tak drobniutka, że wygląda jakby bardzo ciążyła Ci ta ogromna fryzura. Suknia zachwycająca. Chciałabym zobaczyć ten makijaż przed rzęsami i cieniem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że suknia Ci się podoba! To prawda, fryzura jest naprawdę duża, czyli dokładnie taka, jakie noszono w II połowie XVIII wieku. Efekt jest więc całkowicie zamierzony :)

      Usuń
  19. Cudowne zdjęcia - jesteście mistrzyniami! Bardzo podoba mi się Tosia, ta kokardka bardzo jej pasuje.
    A Twój makijaż jest przecudny, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Zdecydowanie myślę, że Tosia pomyliła epoki i powinna była być kotem w XVIII-wiecznym buduarze :)

      Usuń
  20. Jak mi się podoba? Rewelacja, nie mogę się napatrzeć *_*
    Właściwie nie wiem, co komplementować - fryzurę, makijaż, suknię, Twoją urodę, czy tego uroczego kota :D

    Bardzo, ale to bardzo podoba mi się taka wariacja na temat rokoka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tyle miłych słów! Bardzo się cieszę, że zdjęcia Ci się spodobały :)

      Usuń
  21. No cudo po prostu. Sesja wyszła fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia. Ta fryzura. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. aaa Gabrielle jak cudownie! Piękny makijaż, cudowny!! Niesamowity ma talent Azime ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Też jestem pod ogromnym wrażeniem jej talentu :)

      Usuń
  24. Bardzo!
    I w pełni podziwiam Twoją cierpliwość - makijaż + fryzura + stylizacja + pozowanie... Ale sztuka wymaga poświęceń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! O tak, wbrew pozorom to było naprawdę męczące. Ale i bardzo przyjemne! :)

      Usuń
  25. Rewelacyjna sesja, zdjęcie portretowe cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna sesja! Suknia, fryzura, makijaż. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że Ci się podobają :)

      Usuń
  27. wow przepiękne te zdjęcia, sama bym chciała taką sesję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gabrielle, wiesz jak pięknie wyglądasz? Zjawiskowo:) Zdjęcia są tak wspaniałe, że warto by było gdzies je dalej pokazać, pochwalić się. Doskonała praca dziewczyny, gratulację, spisałyście się na medal! Wiadomo, że fotka z kicią jest najładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! To naprawdę przemiły komplement! :)
      No wiadomo, w końcu to właśnie Kicia była gwiazdą naszej sesji :D

      Usuń
  29. Beautiful! I love the third photo, especially!

    OdpowiedzUsuń
  30. chcę powiedzieć tak :" czegoś tak pięknego dawno już nie widziałem"
    Idealna dama rokoko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Jeśli masz do mnie jakieś pytanie, proszę, pozostaw je pod bieżącym wpisem (dzięki temu szybciej uda mi się na nie odpowiedzieć), albo wyślij mi wiadomość mailową: mgjot1@gmail.com.

Copyright © 2014 Modna Historia , Blogger