16.04.2013

Wstęp nadzwyczaj lakoniczny

Witam! 

Do stworzenia tego bloga przymierzałam się już od dłuższego czasu, jednak dotychczas jakoś nie potrafiłam się na to zdecydować. Teraz jednak poczułam w sobie przypływ natchnienia i tym samym zamieszczam pierwszy post! 

Blog ten chciałabym poświęcić temu, co kocham najbardziej, czy strojom: tym dawnym, sprzed kilku stuleci oraz tym z XX wieku, którą nieustannie mnie inspirują! 
Mam nadzieję, że, razem z niniejszym blogiem, staną się one także i dla Was prawdziwą inspiracją! 

Pozdrawiam, 

Gabrielle 



1 komentarz:

  1. Zabawię u Ciebie dłużej :) i cieszę się, że trafiłam.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Jeśli masz do mnie jakieś pytanie, proszę, pozostaw je pod bieżącym wpisem (dzięki temu szybciej uda mi się na nie odpowiedzieć), albo wyślij mi wiadomość mailową: mgjot1@gmail.com.

Copyright © 2014 Modna Historia , Blogger